Εξυπηρέτηση Πελατών NOVA - 1st Level Technical Support

ICAP Outsourcing Solutions

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 4 ημέρες
Είσαι άνθρωπος δυναμικός;Με ομαδικό πνεύμα και πάθος για την τεχνολογία;Έχεις άνεση στην γραπτή και προφορική επικοινωνία;Μπορείς τώρα να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου και να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης.Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου σημείωμα και γίνε μέλος της δυναμικής ομάδας μας.Τι αναζητούμε;
  • Τηλεφωνική υποστήριξη πελατών εισερχομένων κλήσεων και επίλυση τεχνικών προβλημάτων σε πρώτο χρόνο
  • Έλεγχος ορθής λειτουργίας τεχνικής φύσεως υπηρεσιών
  • Ενημέρωση και καθοδήγηση συνδρομητών για την μέγιστη απόδοση των υπηρεσιών
  • Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα
  • Ενημέρωση των πελατών για την εξέλιξη των αιτημάτων τους
Απαραίτητα Προσόντα:
  • Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας θα συνεκτιμηθεί
  • Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας, με όρεξη για εκπαίδευση και ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων
Παροχές:
  • Σύμβαση αορίστου χρόνου και δυνατότητα επιλογής Full ή Part Time απασχόληση
  • Πλήρη εκπαίδευση & καθοδήγηση με αποδοχές
  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών & πλήρη ασφαλιστική κάλυψη
  • Mηνιαίο Bonus παραγωγικότητας
  • Κυλιόμενο ωράριο εργασίας με ευέλικτο πρόγραμμα
  • Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου εργασίας (συνδυασμός εργασίας από το σπίτι και εργασίας από τα γραφεία της εταιρείας)
  • Εξαιρετικό & φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές απασχόλησης & εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών
  • Εύκολη πρόσβαση στο χώρο με όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς
  • Απόδοση πιστοποίησης για όλη την διάρκεια παρακολούθησης του εκπαιδευτικού σεμιναρίου
  • Referral Bonus up to 80€
Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση.Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.

MyCarriera

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Εξυπηρέτηση Πελατών NOVA - 1st Level Technical Support

    ICAP Outsourcing Solutions

    • Καλλιθέα, Αττικής
    Είσαι άνθρωπος δυναμικός; Με ομαδικό πνεύμα και πάθος για την τεχνολογία; Έχεις άνεση στην γραπτή και προφορική επικοινωνία; Μπορείς τώρα να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου και…
    • Πριν 4 ημέρες
  • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΟΠΑΠ (TECHNICAL SUPPORT)

    TELECROFT SERVICES LTD HELLAS

    • Αθήνα
    Εκπρόσωποι Διαχείρισης Πελατών Στοιχηματισμού ΟΠΑΠ Εταιρικό προφίλ Η ηγέτιδα ελληνική εταιρεία στην παροχή υπηρεσιών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων TELECROFT, στο πλαίσιο της …
    • Πριν 1 ημέρα
  • 2nd level Technical Support Engineer

    Vodafone

    • Αθήνα
    O/Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται στην 360 Connect, θυγατρική εταιρεία της Vodafone Hellas. Η καθημερινότητα σου θα περιλαμβάνει: Διαχείριση αιτημάτων/βλαβών των πελατών μέσω…
    • Πριν 10 ημέρες