
Εξυπηρέτηση Πελατών NOVA - 1st Level Technical Support
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Τηλεφωνική υποστήριξη πελατών εισερχομένων κλήσεων και επίλυση τεχνικών προβλημάτων σε πρώτο χρόνο
- Έλεγχος ορθής λειτουργίας τεχνικής φύσεως υπηρεσιών
- Ενημέρωση και καθοδήγηση συνδρομητών για την μέγιστη απόδοση των υπηρεσιών
- Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα
- Ενημέρωση των πελατών για την εξέλιξη των αιτημάτων τους
- Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας θα συνεκτιμηθεί
- Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο
- Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
- Πνεύμα ομαδικότητας, με όρεξη για εκπαίδευση και ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων
- Σύμβαση αορίστου χρόνου και δυνατότητα επιλογής Full ή Part Time απασχόληση
- Πλήρη εκπαίδευση & καθοδήγηση με αποδοχές
- Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών & πλήρη ασφαλιστική κάλυψη
- Mηνιαίο Bonus παραγωγικότητας
- Κυλιόμενο ωράριο εργασίας με ευέλικτο πρόγραμμα
- Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου εργασίας (συνδυασμός εργασίας από το σπίτι και εργασίας από τα γραφεία της εταιρείας)
- Εξαιρετικό & φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές απασχόλησης & εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών
- Εύκολη πρόσβαση στο χώρο με όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς
- Απόδοση πιστοποίησης για όλη την διάρκεια παρακολούθησης του εκπαιδευτικού σεμιναρίου
- Referral Bonus up to 80€
MyCarriera