
Customer Service Coordinator
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Επικοινωνία και καθημερινή συνεργασία με εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες για την ομαλή ροή παραγγελιών και θεμάτων εξυπηρέτησης
- Δημιουργία και διαχείριση στοιχείων νέων πελατών στο ERP
- Λήψη, καταχώρηση και παρακολούθηση παραγγελιών έως και την ολοκλήρωση της παράδοσης
- Συντονισμός και οργάνωση φορτώσεων σε συνεργασία με προμηθευτές, μεταφορικές και αποθήκη
- Έλεγχος και έκδοση τιμολογίων και δελτίων αποστολής
- Παρακολούθηση αποθεμάτων και έλεγχος απογραφής
- Καταχώρηση και επικαιροποίηση τιμών/τιμοκαταλόγων
- Προετοιμασία αναφορών σε ημερήσια, εβδομαδιαία και μηνιαία βάση
- Διαχείριση και επίλυση παραπόνων πελατών, σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα
- Πτυχίο Ανώτατης Εκπαίδευσης
- 1-2 χρόνια εμπειρίας σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
- Κατανόηση αναγκών πελατών και παροχή κατάλληλων λύσεων
- Αυτονομία, οργάνωση και ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών προτεραιοτήτων
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Πολύ καλή γνώση MS Office
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Διατακτικές Σίτισης
- Ομαδικό πρόγραμμα ασφάλισης υγείας
- Άριστο περιβάλλον εργασίας
- Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
- Talent Acquisition
- HR Strategy & Talent Development
- Learning & Development
- Workforce Management
- Recruiting
- Outplacement