IT SUPPORT TECHNICIAN

NEWSPHONE HELLAS SA

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 2 ημέρες
H NEWSPHONE GROUP OF COMPANIESH Newsphone Hellas ένας από τους μεγαλύτερους Ομίλους στο χώρο της παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών πληροφορικής & τηλεπικοινωνιών επιθυμεί να προσλάβει ένανJunior Τεχνικό Υποστήριξης ITΠεριγραφή ΡόλουΟ Τεχνικός Υποστήριξης ΙΤ είναι μέλος της Ομάδας Τεχνικής Υποστήριξης του Τμήματος Τεχνικών Υποδομών και Λειτουργιών του Ομίλου, η οποία αποτελεί το πρώτο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης ΙΤ της Εταιρείας, και λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα. Ο ρόλος περιλαμβάνει την παροχή τεχνικής βοήθειας στους χρήστες, την εποπτεία (monitoring) της λειτουργίας της τεχνολογικής υποδομής, καθώς και την συντήρηση και διαχείριση του εξοπλισμού της.Καθήκοντα
  • Εγκαθιστά και συντηρεί τα λειτουργικά συστήματα και τις εφαρμογές των end-user devices
  • Παρακολουθεί την λειτουργία της υποδομής IT και των υπηρεσιών της
  • Συντηρεί την υποδομή των servers (patching, log maintenance)
  • Διαχειρίζεται τις ειδοποιήσεις του συστήματος ασφάλειας (SIEM)
  • Διαχειρίζεται βλάβες εξοπλισμού και αιτήματα χρηστών, και παρακολουθεί την εξέλιξή τους
  • Υποστηρίζει τους χρήστες στην χρήση των τεχνολογιών και των εφαρμογών Πληροφορικής
ΠροσόνταΟ/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει απαραιτήτως:
  • Καλή γνώση και εμπειρία εγκατάστασης και υποστήριξης του λειτουργικού συστήματος Microsoft Windows 10/11
  • Βασική γνώση του λειτουργικού συστήματος Microsoft Windows Server
  • Βασική γνώση και εμπειρία χειρισμού του Microsoft Active Directory
  • Βασική γνώση της τεχνολογίας VMware
  • Βασικές γνώσεις λειτουργίας δικτύων δεδομένων Ethernet και TCP/IP
  • Βασικές γνώσεις αρχών ασφάλειας ΙΤ
  • Ευχέρεια επικοινωνίας, προφορικής και γραπτής, στην Αγγλική γλώσσα.
Ο/Η υποψήφιος/α είναι επιθυμητό να διαθέτει:
  • Διάθεση μάθησης και εξέλιξης σε ένα σύγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον
  • Γνώση των τεχνολογιών Microsoft Azure Cloud και Office 365
  • Γνώση χειρισμού των τεχνολογιών Linux, Apple και Android
  • Εμπειρία στην υποστήριξη χρηστών ή σε ρόλο Help Desk
Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α για να ανταπεξέλθει επιτυχώς στα καθήκοντά του/της θα πρέπει:
  • Να είναι επιμελής και συνεπής
  • Να μπορεί να επικοινωνεί αποτελεσματικά, προφορικά και γραπτά
  • Να διαθέτει αναλυτική ικανότητα
  • Να μπορεί να χειριστεί ανθρώπους και προβλήματα
  • Να μπορεί να εργαστεί σε ομάδα

MyCarriera

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • IT Service Desk - End User Support Engineer

    Bioiatriki

    • Αθήνα
    Με μια πορεία άνω των 40 ετών στο χώρο της Υγείας ο Όμιλος εταιρειών Βιοιατρική αποτελεί τον κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας στην Ελλάδα. Με δέσμευση στην ιατρική …
    • Πριν 1 ημέρα
    • Κάντε αίτηση εύκολα
  • IT support specialist

    Product Pulse

    • Αθήνα
    IT Support Specialist Η Digital Winners, είναι μία από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες μάρκετινγκ, διαχειρίζεται το μεγαλύτερο ελληνικό iGaming Affiliate Δίκτυο με 50+ ιστοσελίδες…
    • Πριν 3 ημέρες
  • IT Support Help Desk

    Gek Terna

    • Αθήνα
    Η ΗΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε. εταιρεία του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, αναζητά IT Support Help Desk Κύριες Αρμοδιότητες: Εξετάζει και επιλύει το σύνολο των τεχνικών ζητημάτων που αφορούν στον ετ…
    • Πριν 8 ημέρες
    • Κάντε αίτηση εύκολα