Customer Service Engineer
ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Διαχείριση και παρακολούθηση πελατολογίου συντήρησης Φ/Β συστημάτων
- Key account management
- Επικοινωνία με τεχνικούς και πελάτες
- Διαχείριση έργων συντήρησης
- Monitoring
- Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας
- Πτυχίο Αγγλικής γλώσσας - Καλή χρήση τόσο σε γραπτό όσο και σε προφορικό λόγο
- Πτυχίο γνώσης Η/Υ
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση και επιθυμητά στον κλάδο των φωτοβολταϊκών
- Επιθυμητή εμπειρία σε χρήση προγραμμάτων CRM/ERP
- Ικανότητες οργάνωσης και προγραμματισμού
- Ικανότητα επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας
- Άριστη διαχείριση χρόνου και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Ανταγωνιστικές αποδοχές (συμπεριλαμβανομένου εταιρικού αυτοκινήτου)
- Συνεχής εκπαίδευση
- Προοπτικές εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία
MyCarriera