
Call Center Representative
- Αθήνα
- Μόνιμη
- Πλήρης Απασχόληση
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών αναφορικά με το εμπορικό πλαίσιο συνεργασίας με την Vodafone (ανάλυση λογαριασμών, παράταση πληρωμών κτλ.)
- Διαχείριση αιτημάτων μέσω εναλλακτικών καναλιών (Chat, Email)
- Καταχώρηση δεδομένων στην CRM πλατφόρμα
- Απόφοιτος/η Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
- Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
- Καλή γνώση χειρισμού MS Office
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ομαδικό πνεύμα
- Δυνατότητα εργασίας υπό καθεστώς βαρδιών
- Σταθερό πακέτο αποδοχών
- Bonus αποδοτικότητας
- Συνεχής εκπαίδευση
- Φιλικό & σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
- Προοπτικές εξέλιξης εντός του οργανισμού
- Έως και 6 μήνες εκπαίδευση και απασχόληση στις εγκαταστάσεις μας και στην συνέχεια απασχόληση αποκλειστικά μέσω τηλεργασίας
- Πρόσληψη μέσω συνεργάτη της Vodafone
MyCarriera