Call Center Representative

Vodafone

  • Αθήνα
  • Μόνιμη
  • Πλήρης Απασχόληση
  • Πριν 22 ημέρες
Η καθημερινότητα σου θα περιλαμβάνει:
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών αναφορικά με το εμπορικό πλαίσιο συνεργασίας με την Vodafone (ανάλυση λογαριασμών, παράταση πληρωμών κτλ.)
  • Διαχείριση αιτημάτων μέσω εναλλακτικών καναλιών (Chat, Email)
  • Καταχώρηση δεδομένων στην CRM πλατφόρμα
Τι περιμένουμε από εσένα:
  • Απόφοιτος/η Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Καλή γνώση χειρισμού MS Office
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Δυνατότητα εργασίας υπό καθεστώς βαρδιών
Τι να περιμένεις απο εμάς:
  • Σταθερό πακέτο αποδοχών
  • Bonus αποδοτικότητας
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Φιλικό & σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
  • Προοπτικές εξέλιξης εντός του οργανισμού
  • Έως και 6 μήνες εκπαίδευση και απασχόληση στις εγκαταστάσεις μας και στην συνέχεια απασχόληση αποκλειστικά μέσω τηλεργασίας
  • Πρόσληψη μέσω συνεργάτη της Vodafone
Με την υποβολή της αίτησής σας, θα επεξεργαστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για την αξιολόγηση της αίτησης και την επικοινωνία μαζί σας. Περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων θα βρείτε στην Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Υποψηφίων Εργαζομένων:

MyCarriera

Παρόμοιες θέσεις εργασίας

  • Call Center Representative

    Gregory's Food Service Group S.A.

    • Άλιμος, Αττικής
    Ο Γρηγόρης, πιστός στις αξίες του και στην Ελληνικότητά του, προσφέρει με αγάπη τις μοναδικές του γεύσεις, γεμίζοντας με χαρά την καρδιά των φίλων του από το 1972. Η οικογένεια του…
    • Πριν 2 μήνες
    • Κάντε αίτηση εύκολα
  • Call Center Agent

    INTERSPORT ATHLETICS

    • Αθήνα
    Η INTERSPORT Athletics, θυγατρική εταιρία του Ομίλου Fourlis, με 117 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, και Βουλγαρία, μέλος της INTERSPORT International Corporation που κατέχ…
    • Πριν 8 ώρες
  • Τεχνικός Υποστήριξης Call Center / Monitoring

    Gek Terna

    • Αθήνα
    O Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναζητά: Τεχνικό Υποστήριξης Call Center / Monitoring για το Σύστημα Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών στο Ν. Αττικής Αρμοδιότητες: Ανταπο…
    • Πριν 1 ημέρα
    • Κάντε αίτηση εύκολα